„Przedszkolaka rady na odpady” – wyniki konkursu
Przedszkole Miejskie nr 29 „Kasztanowa Kraina”
w Gorzowie Wielkopolskim
zorganizowało XII edycję ogólnopolskiego konkursu plastycznego
„Przedszkolaka rady na odpady”
pod patronatem:
INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wielkopolskim
ENERIS SUROWCE Gorzów Wielkopolski sp. z o.o.
Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta
w Gorzowie Wielkopolskim
CELE KONKURSU:
- Promocja Światowego Dnia Ziemi.
- Promowanie twórczości dziecięcej.
- Propagowanie wśród dzieci działań zmierzających w kierunku ochrony środowiska.
- Przedstawienie wiedzy ekologicznej w formie prac plastycznych.
- Rozwijanie ekspresji twórczej dzieci poprzez działalność plastyczną.
- Odkrywanie własnych zdolności, możliwości.
Konkurs skierowany był do dzieci w wieku przedszkolnym i spotkał się z dużym zainteresowaniem w całym kraju. Łącznie napłynęły 44 prace plastyczne, zarówno w formie płaskiej, jak i przestrzennej. Uczestnicy wykazali się ogromnym zaangażowaniem oraz pomysłowością, co potwierdziła różnorodność technik i użytych materiałów – wiele z nich to odpady wtórne, co doskonale korespondowało z tematyką konkursu.
Laureaci zostali wyłonieni w dwóch kategoriach wiekowych:
3/4 LATKI:
I MIEJSCE: WIKTORIA W. – PM 29 GORZÓW WLKP., ALEKSANDER B. – PM 29 GORZÓW WLKP.
II MIEJSCE: ANTONI G. – PM 1 – SULĘCIN
III MIEJSCE: BRUNO CH. – PM 30 GORZÓW WLKP.
5/6 LATKI:
I MIEJSCE: MILENA F. – PM 29 GORZÓW WLKP., JAGODA R. PM 29 GORZÓW WLKP.
II MIEJSCE: JAN B. – PM 23 GORZÓW WLKP., ANIELA K. PM 29 GORZÓW WLKP.
III MIEJSCE: EMILIA O. – PM 29 GORZÓW WLKP.
WYRÓŻNIENIE: MARITA G. – PM 16 GORZÓW WLKP.
WYRÓŻNIENIE: IGA P. – PM 15 GORZÓW WLKP.
WYRÓŻNIENIE: FRANCISZEK B. – PM 29 GORZÓW WLKP.
WYRÓŻNIENIE: CEZARY K. – PM 18 GORZÓW WLKP.
Wszyscy zwycięzcy otrzymali nagrody rzeczowe oraz pamiątkowe dyplomy. Dodatkowo zorganizowano wystawę pokonkursową w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wielkopolskim, co pozwoliło szerokiemu gronu odbiorców zapoznać się z twórczością najmłodszych i docenić ich zaangażowanie.